دوره 19 (1403)
دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
مدیریت گردشگری
شناسایی استراتژی های فرهنگی مراکز بوم گردی استان مازندران با رویکردی بر تحلیل مضمون

نرگس لاریجانی؛ مرتضی شفیعی؛ سید اسماعیل نجفی

دوره 18، شماره 64 ، دی 1402، ، صفحه 191-216

https://doi.org/10.22054/tms.2023.73963.2847

چکیده
  هدف از مطالعه حاضر، شناسایی استراتژی­های فرهنگی مراکز بوم­گردی استان مازندران با رویکردی بر تحلیل مضمون است. این مطالعه بر اساس هدف، کاربردی است. رویکرد پژوهش، کیفی و جامعه آماری شامل 137 روایت‏ مربوط به استراتژی­های فرهنگی مراکز بوم­گردی استان مازندران در رسانه­های اجتماعی آنلاین است. به کمک اشباع ­نظری و نمونه­گیری ...  بیشتر